Jon Gill joined Spinnaker Support in 2022 as Head of Sales, EMEA. He previously worked at SAP between 2017 and 2022, as Director, Renewals & Commercial Management, UKI. Prior to that he worked at Hewlett Packard Enterprise, HP UK and at BT in Sales. The Pop in your Job: Oracle and SAP are using customer money to build their cloud ecosystem. Companies that are running their software in-house are getting poor service that can take up a massive proportion of their IT budget – for little return. I am on a mission to right this wrong!
Solution Study
Dienstag, 25. März
08:55 - 09:25
Live in Berlin
Weniger Details
Viele Unternehmen stehen vor der Herausforderung, sich in den Lizenzstrukturen von Oracle und SAP eingeschränkt zu fühlen, da sie an strenge Vertragsfristen und Verpflichtungen gebunden sind. In diesem Workshop untersuchen wir, welche Alternativen zum herkömmlichen Support dieser Anbieter bestehen und ob Drittanbieter-Support eine zuverlässige und kosteneffiziente Lösung darstellt. Dabei beleuchten wir die praktischen Aspekte, potenzielle Risiken und die Vorteile eines Wechsels.
World Café 16 | Ecosystem Café
Dienstag, 25. März
10:50 - 14:50
Live in Berlin
Weniger Details